Monday, May 31, 2010

MujaHaDaH...

Alhamdulillah,masih diberi nikmat iman dan islam oleh ALLAH,

Cuma time ni motivasi diri agak down sket,
mayb sbb rase jauh dari ALLAH,

terfikir,nape aku selalu cam gini,
bila ada manusia yg menyebbkan aku rase sedih,
aku down,

terdetik dlm diri aku,
perlukah aku lemah dalam mghadapi tohmahan dari org lain,
sampai aku jauh dari mengingati ALLAH,
jauh dari melakukan kebajikan,
jatuh tersungkur hingga tak mampu mengangkat muka aku balik memandang kehadapan,
yg mana perjalanan masih jauh lagi

sampai bila aku mahu jadi macam tu?
tak nak bangun,
tak nak sedarkn diri yg lemah,
baiki kelemahan yg sememangnya ada utk aku perbaiki kekurangan tu,
mayb ni juga jarum2 syaitan laknatullah yg mahu iman aku down sentiasa,

insya ALLAH selepas ni aku akan lawan bisikan2 syaitan yg merosakkan hubungan aku dgn ALLAH,
sedarlah shae,ni semua ujian,
ALLAH nak uji aku takat mane aku mampu mengingatiNYA dalam semua keadaan...

SubhanALLAH,subhanALLAH,SubhanALLAH...

No comments:

Post a Comment