Monday, May 24, 2010

aNtArA CiTa2 dan TaNggunGjaWaB...

Alhamdulillah,masih di beri peluang oleh ALLAH untuk beribadah kpdNYA...

Tadi baru lepas kena ambush dgn puan environmental engineering time presentation...
Ape lagi,pasal chemical engineer...
rase cam kembali time sem satu plak,
dilema mencari hikmah mendapat kos chemical engineering,
sedangkan itu bukan cita2 sebenar aku,
tapi aku redha,Ya ALLAH
tapi nk masuk sem 5 ni,keyakinan aku terhadap takdir ni sume di uji kembali...

Aku raelize,ALLAH nak uji iman aku...
Ya ALLAH,maha penyayang ENGKAU,masih sudi uji iman aku yg tak seberapa ni...
Di ketika iman aku baru nak pulih,

Aku sedar byk kekurangan aku,
Mula2 aku x brape terima kata madam coz dia tujukan kekurangan aku kat depan kelas,
kira agak mengaibkan gak la...
tapi,ni baru kat dunia,kat akhirat nanti mcm ne la agaknya...

Maha PEnyayang nya Engkau Ya ALLAH,
Engkau tunjukkan aku hikmah ujian ni melalui surah al-Hajj,ayat seblas...

Aku titipkan rasa syukur yang tak berbahagi,
dengan senyuman,
"Ya ALLAH aku redha dengan takdirMU ini"

No comments:

Post a Comment